Xo Pa A Moinea
INTRO: Mi La Si (x2)
Mi La
So cressuo col mito del sogno americano
Do#- Si
Pensando che fosse na sfiga essare italiano
Mi La
Ma a tera dove che so nato, coi ani o go imparà
Fa#- La Si
No ga gnente da invidiare ai Stati Uniti o al Canada
Do#- Resus2
Ma a roba più importante in ogni posto dove vago
La Si
Xe che me porto sempre drio un toco de cassago
RIT:
Mi Do#-
Ghe vojo ben a sta vita qua
Si La
Ghe vojo ben xe massa bea
Mi Do#-
Ghe vojo ben a sto posto qua
Si La
Me piaxe ndare xo pa a moinea
Mi La
Un fià me da ridare un fià me fa pensar
Do#- Si
Co sento sti bauchi che no prova a ragionar
Mi La
E dixe "vojo scampar via" o "casa mia xe mejo"
Fa#- La Si
Ma no i se rende conto che ogni posto ga un so pregio
Do#- Resus2
Parché te resta dentro in ogni posto che te ve
La Si
E te poi condividarlo co chi te incontrarè
RIT
ASSOLO -
Mi La Si Mi La Si
e|------------------------------------12--11------12--11-------------------------------------|
B|-9~~----7-9-9/10~~----9-10-10/12~~----------12----------12--9~~----7-9-10-9-7-9-7----------|
G|----------------------------------------------------------------------------------9--------|
D|------------------------------------------------------------------------------------11-9~~-|
A|-------------------------------------------------------------------------------------------|
E|-------------------------------------------------------------------------------------------|
Mi La Do#- Si
e|--------------------------------------------5-4-0--2-2/5-4--5-5/7--7--7-7--7--7--7/9~~-----|
B|-------------------------------------------------------------------------------------------|
G|-------------------------------------------------------------------------------------------|
D|----2--1--2--2/4--2--4--4/6--4--2-2/4~~----------------------------------------------------|
A|-2-----------------------------------------------------------------------------------------|
E|-------------------------------------------------------------------------------------------|
Do#- Resus2
Ma a roba più importante in ogni posto dove vago
La Si
Xe che me porto sempre drio un toco de cassago
RIT
Bert98 ha scritto:Ciao, ti allego il .txt con accordi e assolo perché postando qui la tab viene male C??$
https://docs.google.com/file/d/0Bwsonc5 ... sp=sharing
Torna a Accordi TAB Riff testo chords - Studiare canzoni
Visitano il forum: Nessuno e 6 ospiti